سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

گل محمدی: نمی دانم باید با حریف مبارزه کنیم یا تیم داوری/باید 3 گل می زدیم



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم باید با حریفان مبارزه کنیم یا تیم داوری؟


یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل برابر آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول موقعیت های گلزنی زیادی از دست دادیم که آنها را هدر دادیم. می توانستیم سه گل بزنیم. اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: نیمه دوم تحت تاثیر سوت های نابه جای داور قرار گرفت و در مورد این نیمه حرفی برای گفتن نمانده است. خطای پنالتی پرسپولیس را داور نگرفت و خطای ما را اعلام کرد. نمی دانم باید با حریفان مبارزه کنیم یا تیم داوری؟ از حسین عسگری می خواهم به جای صدور بیانیه فکری به حال مشکلات داوری بکند.

 

وی ادامه داد: داور سوت های بی موردی زد که بازی را از تکاپو انداخت. من راجع به نیمه دوم صحبتی نمی کنم ، چون با قضاوت های این داور دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند. واقعا متوجه نمی شوم که انصاری فرد با دروازه بان حریف تک به تک می شود، اما خطای انصاری فرد را می گیرند. یا روی نوروزی پنالتی می شود ، اما به او کارت زرد می دهد. نمی دانم که ما باید با تیم حریف مبارزه کنیم یا با تیم داوری. درباره داوری حرفی نمی زنم و از عسگری می خواهم به جای صدور بیانیه و گفتن این که » اگر اعتراض کنید محروم می شوید» به وضعیت داوری خودتان رسیدگی کنید.



سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اشتباهات گذشته داوران گفت: در گذشته هم ازداوری متضرر شده ایم.4-5 پنالتی ما را نگرفتند. دلیل اخراجم را در بازی امروز نمی دانم. زمانی که امروز از بازی اخراج شدم، از داور پرسیدم که چه گفتم که من را اخراج می کنی، اما به من گفت برو بالا و حرفی نزن. من به داور توهین نکردم و حرف بدی نزدم. اصلا بازیکنم خطایی نکرده بود. یعنی ما خطا را نمی فهمیم و فقط داور می فهمد. حریف می خواست فوتبال بازی کند، اما داور در نیمه دوم بازی را خراب کرد.

 

وی همچنین درباره پرتاب سنگ و گوجه به سمت پرسپولیس ی ها به خبرنگاران گفت: همیشه به تماشاگران حریف احترام می گذارم به ویژه مردم خوب بندر عباس. من جنوبی ها را خیلی دوست دارم، اما این مشکل فقط در ورزشگاه بندر عباس نیست و در همه جا ممکن است پیش بیاید. اما از یک فرد متمدن ایرانی پرتاب سنگ بعید است.

 

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران گفت، وقتی تیم داوری در هتل آلومینیوم مستقر می شود معلوم است که باید به نفع این تیم سوت بزند. گل محمدی نیز در پاسخ به او گفت: طبق مقررات حضور گروه داوری در هتل تیم ها خلاف قانون است. در این لحظه یکی از خبرنگاران هرمزگانی در اعتراض به گل محمدی گفت چرا شما به جای پرداختن به تیم خودتان تقصیر را بر گردن بقیه می اندازید؟ حاشیه ها را لیدرهای پرسپولیس ی شروع کردند. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این خبرنگار گفت: یعنی می گوید سنگ را هواداران پرسپولیس ی انداخته اند؟

 

در این لحظه بین خبرنگاران تهرانی و هرمزگانی درگیری لفظی ایجاد شد و گل محمدی در ادامه درباره عملکرد آلومینیوم در این بازی نیز تصریح کرد: آلومینیوم با توجه به تغییراتی که در تیمش داشت خوب بازی کرد. من در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم که امیدوارم آلومینیوم در لیگ بماند، چون حق این مردم است که تیم لیگ برتری داشته باشند.



گل محمدی در مورد آلومینیوم هرمزگان گفت: این تیم خوب بازی کرد و به آلومینیوم شوک وارد شده. من به تماشاگران جنوبی همواره احترام می گذاشتم. مشکلاتی هم که در ورزشگاه وجود داشت فقط مختص به این ورزشگاه نیست و مربوط به کل ورزشگاه های ایران است. این تیم با هوادارانی که دارد شایسته حضور در لیگ برتر است و امیدوارم در لیگ بماند و آینده موفقی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این دوازدهمین بازی بود که نباختیم و روند خوبی را تا اینجا طی کرده ایم. امروز هم برای برد آمده بودیم اگر از موقعیت های گلزنی خود استفاده می کردیم اکنون3 امتیاز را گرفته بودیم و روند خوبمان را ادامه می دادیم اما با شرایطی که بازی داشت همین یک امتیاز هم خوب بود و جایگاه ما را در جدول بهتر می کند.
 

سرمربی پرسپولیس همچنین با بیان این که این دوازدهمین بازی است که نباختیم، مطرح کرد: روند خوبی را مطرح کردیم. در بازی امروز هم برای کسب سه امتیاز آمده بودیم و اگر از موقعیت هایمان در نیمه اول استفاده می کردیم با سه امتیاز بازی از زمین خارج شده بودیم، اما در این وضعیت یک امتیاز هم خوب بود و جایگاهمان را در جدول بهتر کرد. هر چند که همه می دانند که جایگاه پرسپولیس این نیست. ما به آینده امیدواریم و با توجه به حمایت هواداران می توانیم نتایج خوبی بگیریم.


نظرات شما عزیزان:

عاشق پرسپولیس
ساعت20:26---4 اسفند 1391
سلام واقعا به پرسپولیس تبریک میگم که چنین هوادانی داره ایول داداش دمت گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:مساوی پرسپولیس,کارشناسان داوری,اشتباهات داوری,یحیی گل محمدی, توسط فواد